15sep

Ja, lite senare uppdatering än vnligt idag... Det beror på att jag sitter och skriver en uppsats om politik i SO:n som ska vara inlämnad imorgon. Jag bestämde när jag cyklade hem från sista lektionen idrott, att ska jag komma igång med ett helt arbete, då fastnar man inte vid datorn för att blogga, läsa bloggar, kolla facebook osv. Därför satte jag mig istället i sängen med datorn och ett glas vatten och satte igång för research, information och skrivande. Det går väldigt bra, har inte så mycket kvar nu. Bara egna åsikter, och det tycker jag är så kul att skriva!
Jag ska strax gå ner och äta med mamma, vad gott med kyckling och kokosmjölk! Tillät mig själv en liten rolighetspaus här på datorn med att göra det jag skrev att man inte ska göra före plugg. Men man måste pausa då och då för att det ska gå lättare fram, eller hur?

Efter middagen ska jag göra klart arbetet, sedan ta en promenad eller något. Hade tänkt träffa FridaG, men så läste jag just på hennes blogg att hon inte får gå ut nu när hon är sjuk. ÅH! Kanske pratar med Cissi istället? 
Sen ska jag nog kika igenom engelskaläxan en kortis också.
Jag uppdaterar senare,
Ha fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0