11 september

Jag tror hela världens minns 11 september 2001. Eller vad säger ni?

Jag har promenerat hela vägen hem från Maria, sov över där. En superhärlig kväll verkligen, jag har saknat det så mycket! TACK BÄSTA VÄN
Jag måste snart cykla ned till Bippen, har två matcher att döma. På raken, kl. 1 & kl. 2. Hoppas allt går bra då. Sedan fyller farmor år idag, så familjen åker dit när jag är klar.
Ikväll blir det Bästiskväll hemma hos Frida, alla fyra gather together♥

Hoppas jag får lite tid att uppdatera någon mer gång idag. Mina senaste helger har ju blivit lite knasiga & stressiga, men sånt får man ta. Jag försöker göra en lucka för bloggen!

Ha en kanonlördag!

Jag älskar er så mycket, KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0