Vanlig tisdag i oktober

Jag är på riktigt fint humör just nu! Blev dock lite ledsen när jag kom på att min kamera var urladdad, men den är på laddning nu!

Ska alldeles strax fixa lite med Spotify, musik, nednaddningar & iPod ett pyttetag hade jag tänkt. Sedan vill jag ut och fota den underbara hösten!! Måste passa på medans det är ljust ute, då blir bilderna bäst, och dessutom är det så snyggt när man ser ljusen genom löven, för himlen reflekterar så härligt!
Har en svenskauppgift sedan som jag tänkte börja på. Den ska inte ta allt för lång tid, en insändare som ska skrivas.
Ikväll ska jag träna Ki-boxning, ett något längre pass med österländsk-inspirerad boxning. Rätt jobbig styrka om jag inte minns fel från när jag körde nyheten på testomgång.

Tänkte visa upp Del2 om mina jackor senare, hoppas jag!
Ha fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0