Trött lördag

Hejhej! Jag har verkligen inte varit så bra på uppdateringen idag, hehe.
Spelade slutspelsmatch mot Täby söder om stan. Matchen förlorade vi, synd eftersom vi verkligen borde vunnit den och gått vidare i slutspelet. Menmen, inte så mycket att göra åt nu. VI gjorde en bra insats, men förlorade ändå. Även en sådan sak kan hända också för ett bra lag...

Direkt efter matchen åkte jag hem och lämnade bara i princip väskan, sedan cyklade jag ned till hemmaplan där A-laget spelade sin viktigaste match i Norrettan! Mot Vasalund blev det även torsk för dem, verkligen synd! men jag hade i alla fall trevligt med bästa lagkopmisarna, med snack, skratt & sola i det sköna underbara höstvädret!

Har faktiskt lite ont i huvudet, mamma säger att jag hållt i gång för mycket... Jag ska i alla fall ta det väldigt lugnt & bara fixa spellistor och musik med Spotify nu. Sedan blir det födelsedagsmiddag för mig och storebror som fyller 18 imorgon! :D
Skagen-kavring till förrätt, oxfile & potatisgratäng är varmrätt, & mörkchoklad efteråt!
En kort kväll också, imorgon ska jag döma några matcher på en cup innan det är släktfirande hemma. Bloggandet har inte högsta prio i helgen. Ber om ursäkt för det, och ska försöka kompensera i veckan.
Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0