Torsdagmorgon

På torsdagar har vi alltid lite sovmorgon, vilket är kanon! Jag hade tänkt att gå, men så kom jag på att det inte var så halt idag, så jag tar cykeln istället. Då har jag lite tod för bloggen istället!
   Känner mig väldigt seg & varm, inte bra. Egentligen är det löpträning med laget ikväll, men jag måste skippa det. Har dessutom riktigt ont i mitt ben, men har ingen aning om vad det kan vara, har aldrig känt något liknande förr...? Måste kolla upp det. Jag funderar på om jag ska gå till spåret och möta upp den, och medan de andra springer, så går jag. Skönt med luft i alla fall.

Innan jag rullar iväg bjuder jag på några söta morgonbilder. Haha, det är så kul att man kan skratta åt sig själv!



Så klockren att jag var tvungen att vända den upp&ner!

Och jag KAN se vanlig ut med! (-;
HA EN BRA DAG ALLESAMMANS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0