Tidig eftermiddag

Kom hem lite för sent för att orka blogga igår. Efter en otroligt underbar dag i stan med Chokladmässa, och K2, var det skönt att bara komma hem, ta en dusch, äta upp provsmakningschokladen och sedan sova. Tänkte lägga upp lite bilder snart.

Och veckan börjar bra också, vi slutade före2 idag eftersom vi inte hade någon idrott. Fyra lektioner som gick enormt snabbt! Snart ska jag träffa fina vän Cecilia, som för övrigt var med och vann skolDM i fotboll tillsammans med resten av tjejorna i Norrviken skola (GRYMT!), ska jag roa mig med datorn en stund. Samtidigt provsmakar jag några av de fina pralinerna jag köpte med hem igår. Lingontryffel, hjortronpralin & fläder/kamomillthé i chokladbit var verkligen underbara! Dock var jag på jakt efter en enda speciell, min favoritsmak på allt är citron eller lime, och i kombo med vitchoklad = MUMS! Fick med mig två olika tror jag. SKa hugga in på en utav dem snart!

Tills C hör av sig sitter jag här i storebrorsans snygga t-shirt och njuter av fin musik.
Kommer strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0