Tapeter

Jag vet få saker som är så inspirerande som att gå in i en färgaffär. Där jag bor ligger en rätt nybyggd, stor & fin butik, och tapeterna finns i oändliga längder! Vi ska tapetsera om i matrummet hemma, så mamma och jag var och tittade in idag. Eftersom det är ett kök, så vill vi ha något vitt, blankt, och på den paralella väggen tänkte vi oss något mörktgrått.

Men jag fastnar alldeles för lätt vid annat. Jag började bläddra i katalogerna för barn-tapeter (såklart bland de andra tapeterna också). Nu har jag samlat så mycket nya inspiration! Ett tips för er som inte känner sig så kreativa, gå in i en butik med färg & tapet, så på fem röda har ni genast en mycket bättre grafisk förmåga, och inredningsidéer!
Det är så svårt att släppa en sådan butik! Ikväll innan sömnen ska jag kladda ner alla nya tips jag fick, gör det ni med när ni kommer på något ni låtit inspirerats av!
Jag blir fullkomligt såld på fina mönster, grafiker, figurer, färger, texter, målningar & ting som man från någon slumpmässig stans fått nys om, och sedan skapar något andra människor har glädje av.
Jag brinner för att inspirera folk, men känslan av att finna inspiration från någon annan är näst intill ouppenålig!




Några av mina egna bilder på övrig inredning. Jag är knäsvag för
glasburkar, färger, marint & old english + lantligt. Sedan älskar jag
modern med stilrenhet och massa annat, som jag kan berätta om senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0