SWEET 15

Så var man stor & gammal då! :D
Skoldagen var alldeles okej, det blir liksom på något sätt lite roligare när man fyller år! (-;
Matteprovet gick dessutom superbra!

Nu ska jag börja på en äppelpaj. Tänkte göra smuldegen, och kanske skala lite äpplen i Mor Huldas äppelskalare... Sedan ska jag ta en snabb dusch och sen försöka hinna lägga in lite bilder på mina underbara cupcakes! Annars får ni ursäkta uppdateringen den 6e Oktober... Men jag fyller år, tänker ägna lite tid för familjen! (-;


En glad Fia idag!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

GRATTTIIIIIIIS!!!!

sött diadem ;-)

Sv: Nej är det sant? :D Vad lustigt, men guuud så gott det är :D Åh vad trevligt! Låter som en bra dag & kväll. Ha en fortsatt trevlig kväfödelsedag, kram!

2010-10-06 @ 20:57:45
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0