söndag i oktober

Kvällen igår blev rätt super. Visste ni att jag blev rankad 3/19 totalt!? Och jag som inte är sååå grym på Laserdome? Nu är jag lite stolt över mig själv.
Efter ett tag hos kusinerna var jag väldigt trött, ändå sov jag dåligt inat... Jag behöver ordentlig sömn känner jag nu. Bli riktigt utsövd.

Idag var det tänkt att jag och Daniela skulle fota, men hon vägrar svara i telefon, och det regnar mycket ute. Just nu väntar jag på att mitt överflödiga lager med Blueberry Body Butter ska sjunka in, det brukar ta några dagar.
Förresten, jag håller på att bli sjuk, min hals värker, jag är snuvig/täppt och min kropp är seg och värker...

Får se om jag har lust till mer blogg idag.

GRATTIS FINA CECILIA PÅ DIN DAG, JAG ÄLSKAR DIG♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0