Soligt & vackert

Hm, lite snabb enkel lunch nu, så ska jag ägna en liten stund åt att leka med våra spelkonsoler. Lillebror har idag köpt ett nytt Xbox 360! Han vill antagligen få med mig på en omgång i FIFA-11. Men jag är mer sugen på lekar och GH... Vi får ta den diskussionen senare!

Om det går så kanske Cecilia kommer hit sen. Annars ska jag ta en långpromenad med kameran i högsta hugg. Men det är trist att fota ensam! Jag vill ha en systemkamera och en assistent! Haha, men så fort jag min bloggdesigns-hjälp Daniela har en gemensam tid, ska vi ut och köra en session med nya bilder till bloggen!

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

kul med xbox :D

2010-10-02 @ 15:18:39
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; jag älskade bella&tyra show, kanske därför jag hade lite svårt för det nya upplägget men man vänjer sig väl :)

2010-10-02 @ 15:45:43
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0