Sjukling, usch!

Jag är helt slut, verkligen slut. Har haft svårt att koncentrera mig idag. Jag hade nästan feber imorse och vaknade nog egentligen sjuk med ont i halsen, nästäppa och huvudvärk, men jag pallrade mig upp och var ändå helt okej pigg i skolan. Provet i tyska gick i alla fall mycket bra! Sista lektion var idrott, och vi jobbade med boxning, det är verkligen sjukt kul.

Måste så gott som skriva klart det stora historie-provet idag, men jag väntar till efter middagen. Laddar lite energi, för hela jag bara skakar och tuppar snart av!
Nåja, lite nöje först ska nog få mig friskna till. Sedan blir det knappa på datorn tills fingrarna svider... JA!

Slänger upp ett par inlägg till, blir fler klädcollage- Inspiration!

"Även den mest blomstrande måste vissna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0