Radiosporten!

Om en timma ska jag befinna mig på samlingen inför ett besök i stan med laget. Vi ska göra något riktigt kul, nämligen åka till Radiosporten. Där ska vi få vara med på en livesändning och se hur det gå till. Det är allt jag vet, tänk om vi kanske blir med i radio också? HAHA, nejdå, vet faktiskt inte mycket mer. Men det ska i alla fall bli jätteskoj! Vet inte alls hur länge allt kommer ta, eller hur det är planerat.
Ska därför gå och göra mig mat nu, så man inte svälter ihjäl under tiden, hihi. Sedan promenerar jag bort ner till platsen därifrån vi sedan åker in till stan.

Tror inte jag kommer ha tid gör inlägg ikväll, får se. Som sagt, allt beror på vad som sker vid Radiosporten. Håll koll på den kanalen idag, så får ni höra något som laget är "med" på. Tror allt kan börja runt halvsju-sju, för vi ska vara där kvart över sex.
Njut nu, imorgon är det veckan bästa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0