Plugg & zumba!

Tjena folket! Hoppas er vecka börjat bra, så man har kraft som orkar till helgen?
Själv börjar min lediga eftermiddag med rejält av plugg. Egentligen är det bra hemkunskapen jag ska göra, men det skriftliga provet är imorgon, och jag måste tyvärr påstå att jag inte kan allting än...
Så därför ska jag råplugga nu! Sedan kommer jag fylla på lite grand senare under kvällen, och påminna mig.

Vid halvåtta ska jag på Zumba på F&S. Det var verkligen länge sen jag tränade det, och har bara gjort det en gång, men den känslan var svår att uppnå. Det var nog det roligaste jag gjort på väldigt länge! Därför är det dags att skaka rumpan till latino-musik igen, nu när vi har ett litet träningsuppehåll på fotbollen. Det kändes som en sten la sig i bröstet när jag fick veta att vi tar en paus från träningarna. Denna paus kommer vara i 1-2 veckor... Jag vet, barnsligt, men jag älskar verkligen att spela fotboll över allt annat!

Hur som haver, före zumba ska jag gymma lite. Vill träna upp en ännu starkare överkropp.
Dags att återgå till konsumenekonomin & min enorma kopp med vatten!
Vi hörs ikväll!


Underbart höstväder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0