Massa olika träning

Bestämde mig för att köra ordenligt på träningen idag. Mest för att det är det roligaste som finns.
Jag får ju egentligen alltid min dagliga dos vardagsmotion när jag cyklar fram/tillbaka från skolan varje dag. Det tar totalt ca 20-25 minuter. Oftast har jag egen träning sedan på kvällen, annars brukar jag gå en promenad eller något.

Nu ska jag snart knyta på mig fotbollsskorna och köra en repris från förra fredagen. Ska ner till planerna och köra lite egen teknik och så med boll. Sedan cyklar jag visare till Friskis och går på ett medelpass med världens bästa ledare! Antingen före eller efter passet, beror på vad jag hinner, så kör jag lite extra styrketräning för överkroppen på gymmet. Vid halvsju-tiden börjar fredagsmyset! Då blir det dusch & middag, mys med vänner eller familj. Har faktiskt inte bestämt sp mycket för ikväll... Men vänta här nu, det är ju nu myset börjar, med träning! :D


Visst, inte mina fotbollsdosor, men annars... Träningsskorna&kläderna
gör mig lycklig! Lyckligare än vilket fredagsmys som helst.

Kommentarer
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: ja, de är så underbart sött i svartvitt ;)

jag mår fint.



ha en trevlig fredag! :D

kramar

2010-10-08 @ 19:58:12
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0