Latkväll!

Frida & jag planerade och ordnade inför lördag då vi ska ha brunch/lunch tillsammans eftersom vi båda fyllt år nyligen. Hon kom hem från Spanien igårkväll, och hade massa spännande saker att berätta, och var så där lagom & snyggt brun som man bara blir avundsjuk på...!

Väl hemma serverades världens godaste soppa, "thailändsk" morotssopppa med kokosmjölk. + pannkakor med yougurt och hemgjord hallonsylt till, fantastiskt gott!
Jag kom precis på att jag inte var klar med min svensk-uppgift, så ska hoppa i bekvämkläder och göra den nu. Sedan blir det mest njutning och avslappning ikväll. Börjar lite senare imorgon, så det ska bli så skönt att vila och sedan sova, HAHA!


Ser fram emot lördag & lunch med vänner i klassen! Denna för drygt
ett år sedan, då hade jag brunch också. Alla ser SMÅ ut
:O


Kommentarer
Postat av: Carro

Länge sen! vad annorlunda man ser ut :D

2010-10-17 @ 15:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0