Laserdooooome!

Segern är vunnen, och segern är vår. Japp, vi vann på straffar mot föräldrarna. Båda hade rätt klena lag med 8 spelare.

Pappa & jag har ätit kycklingfilé med pasta och kryddig svampsås, och nu ska jag snart byta om och sätta på mig vettiga kläder. Dagen fortsätter nämligen i tema: fotbollslag för min del, och hela truppen åker in till stan för att lira Laserdome! Riktigt nice!
Får se om jag hinner till Kusinvitamin ikväll, antagligen en liten stund i alla fall.
Senare ska jag träffa Frida & Oliver, om det hinns med.

Så länge ska jag smaka klart på mina praliner från förra helgens Chokladmässa. Gjorde världens tabbe när jag skulle smaka kokostryffeln, tappade ner kokosflingor i tangentbordet, så nu är "nedåtpilen" helt trög... Får fiska upp den, hehe!
Hörni, vi hörs!
Njut av en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha. Kul att hitta nån som är lika galen i smycken som ja. Man kan aldrig få för många!

2010-10-23 @ 18:30:47
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0