Känslor

Ni vet den där känslan man kan få när man längtar tillbaka till något, och man ångrar att man inte njöt mer av tillfället då det varade? Jag försöker verkligen ta vara på alla fina stunder (och även de dåliga för att kunna jämföra) och ta dem tillfånga i minnet. Jag tycker ni ska försöka med det också, för det är sådant som verkligen kan förstärka en och göra dig lycklig. Ta tillvara på det du har, och plocka fram dem när det behövs motivation och styrka. Eller bara lite glädje! Varje gång du vet att något kommer bli nått som betyder för din framtid: upplev & fånga & spara! Det är det som kallas nyckeln till lycko-framgång!
Just nu saknar jag sommaren på Jersey lite grand.

På disco med Beach-tema. Som vi valde att ignorera, och körde regn-
tema istället, för vi tyckte sträderna var regninga! Vi fick en del blickar...

...men såklart fanns det fina dagar med sol & strand!

Besök på Disneyland Paris innan vi åkte över till Jersey var grymt häftigt!


(Det verkar vara något fel på datorn, den vill inte ladda upp bilderna jag lägger in... Hade tänkt mig några fler. Får hoppas det fungerar en annan gång då.!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0