Imorgon smäller det!

Jaa, imorgon fyller jag år! 15 levnadsår!
Jag gillar glädjen i födelsedagar!

Just nu ska jag i alla bli klar med NO-arbetet, har bara egna åsikter & tankar kvar, vilket ändå är riktigt kul!
Sen ska jag äta middag innan träningen!
Efter det måste jag faktiskt kika igenom matten en gång till, eftersom imorgon är det prov på hela kapitlet. + att jag ska ordna dekorationen på mina cupcakes!!  (-:


Jag slänger upp min outfit från idag alldeles strax, sedan tror jag inte vi hörs så mycket mer ikväll, tyvärr...
Imorgon hinner jag nog berätta lite om det fina dagen innan det blir privat firande med familjen så länge.
Kanske visar min önskelista? (o:

Ha en fin eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0