GodmorgonGodmorgon!

Godmorgon på er!
Jag har ju sovmorgon och börjar kvart över nio idag, men ställde ändå klockan lite tidigare. Jag ska skriva ut ett arbete om fysik, och eventuellt läsa ett par sidor i historieboken också.

Jag har ätit frukost och fixat mig, ska bara böja till fransarna innan jag fixar plugget. Snart cyklar jag iväg till skolan. Maria följer med mig hem sedan, så ska vi baka småkakor & chokladbollar! Uppdaterar sälert någon gång innan jag sticker på träning sent ikväll.
Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: hah, jaa.de är jätte kul båda två ;)



okej, jag ska fortsätta med de..kul att du gillade de :D

allt bra? :D

2010-10-07 @ 18:06:10
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0