Frukostbuffé & domare

Åh vilken mysig morgon det blev! Efter att Johan öppnat lite paket for vi mot okänd destination, haha! Som visade sig vara Scandic Crown, ett av Sveriges finaste hotell, som ligger väldigt nära oss. Där väntade en underbar frukostbuffé med oändligt mycket att äta. För mig blev det yougurt med linfrö, pumpafrö, solrosfrö och torkad banan att börja med tillsammans med en god ost-och skinksmörgås. Sedan fylldes magsäcken på med massa färsk frukt, frukstsallad, en minicrossiant, pannkakor mm. Otroligt fräscht & gott!

Direkt därifrån åkte jag till idrottsplatsen och dömde tre matcher i en tjejcup, Tigercupen! Som vanligt kul att döma, och det gick bra. Lite lättförtjänta pengar till plånkan också (-;
Nu har jag bytt om och duschat efter fotbollsuppdraget, och det börjar nog komma släkt när som helst för att fira en 18-åring, och mig som 15-åring!
Jag knaske skriver något med ikväll, annas hörs vi senare
HA FIN SÖNDAG

(är det bara mig det inte fungerar att inte ladda upp bilder för längre? Jag vet att jag inte lagt in någon de senaste inläggen, men det har inte fungerat?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0