Förbrett & planerat

Jag är ledsen, men detta kan bli mitt enda inlägg idag... Eller jag uppdaterar nog senare ikväll när jag är klar med allt hur dagen varit, och kanske kör någon sppecialre, typ tipsar eller något!

Jag har faktiskt redan packat fotbollsväskan med allt som behövs för matchen, och nu ska jag ut och gå en uppfriskande promenad i en halv timme.
Sedan blir det väl någon typ av lunch innan det är dags att tagga smöret inför Åkersberga matchen. Seger here I come! När jag kommer hem blir det avslappning och scrub-dusch. Då ska jag ta itu med allt plugg jag har också. Jag är faktiskt lite taggad...!

Ha en härlig söndag, Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej :D allt bra??

2010-10-03 @ 12:32:40
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Dagens fråga på bloggen, har mäkrt att många av läsarna bor uppåt i sverige! så var bor du?

2010-10-03 @ 14:24:16
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0