Ett lite mer oktober

Tydligen så var det ett Dans-Fuego jag var på igår. En duktig svensk kille ledde passet, han var rätt speciell. Tyckte dock i största allmänhet att zumba är roligare och lättare, och dessa latinotakter eventuellt skulle krävt mer förkunskaper... KUL och troligt svettigt var det i alla fall!

Oktobervädret har dessutom flyttat in, och det var blött&kallt på cykeln hem. Menmen, jag överlver såfort man fått av sig ytterkläderna och på med mjukis istället! :D
Förresten, idag i skolan gjorde vi tårtor av olika sorter på hemkunskapen, för att fira tysk Oktoberfest. Mättande, men vääääääldigt skoj!
Jag har gjort upp en liten plan för eftermiddagen. Nu ska jag läsa lite bloggar och uppdatera mig på nätet ett tag. Sedan blir det plugg med biologi, eftersom vi har första delprovet imorgon. Ska läsa på om nerver, hjärna, minne, nervceller, ryggmärg & sjukdomar. Efter ett tag måste jag ta en liten "släppa-loss stund" och då ska jag göra en skiss över hur min nya design till bloggen ska se ut! Fick några ideér i huvudet igår, så jag ska planera.

Senare ikväll tänkte jag träna. Hoppas det är något intressant pass, annars blir det gym.


Storebrors t-shirt idag! Underbar färg som inte fångas på bild. Sammets-
tight, maskulin klocka och silverhjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0