Efter-skolan-mysigt!

Åh vilken härlig dag! Riktigt fin har den varit. Visst, nu börjar det bli lite segt på morgorna att gå upp, och jag har aldrig i mitt liv haft problem med att gå upp tidigt. Jag kan räkna antal gånger jag snoozat på en hand..! Men med vilja går allt, det känns bara lite som att gå upp mitt i natten.

Förutom det har dagen varit finfin, provet gick verkligen helt galant! Tyskan var koncentrerad och lärorik, och de andra lektionerna var också bra, som vanligt. Idrotten bjöd mig dock på väldigt sega ben, och jag var taggad på beep-test idag, men det blev inställt pga problem med materialet, vilket då var rätt tur. Orkade inte så mycket idag, har ju tränat hårt 2dagar i sträck.

Nu ska jag njuta av att inte ha något särskilt att göra idag. Bara ägna mig åt trivsamma saker. För tillfället bloggar, bilder & musik. Sedan ska jag bläddra i Friskispressen i sängen. MYS!
Känner jag för det kanske jag börjar med någon av de tre uppsatsskrivningar vi har i historia, idrott & biologi. Vi har lite längre tid på oss att göra detta, så ingen brådska. Men det kan vara skönt att ha en början och något att utgå ifrån, och dessutom är det rätt intressanta grejer!

Kommentarer
Postat av: Lilian Sundevall

Fint fotografi!

2010-10-20 @ 17:18:32
URL: http://sundevalllilian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0