Cholkadmässa

Så härligt att sova ut imorse, men det blev ändå bara till nio. Lade mig ju väldigt tidigt igår. Men det är altid lika skönt att vakna på helger och veta att man inte behöver stressa.
Trots det är min dag fullbokad idag. Jag ska snart åka till stan & Nordiska museét för Cholkadmässan 2010! Maria, Frida & Mickis följer med, och eventuellt några andra tjejer från klassen. Ska verkligen bli mysigt att strosa runt en höstdag som denna, ocn testa mörk & vit choklad med vänner man älskar.

Klockan4 ska jag på K2, också det i stan, så jag stannar kvar på mässan tills det blir dags att bege sig till Södermalm istället, där vi kommer ha träff. K2 är som en fortsättning på konfirmation, men nu är det mer en ledarutbildning, vilket jag tycker är kul att hålla på med.
Jag kommer hem från stan runt9. Jag hoppas jag orkar uppdatera då.
Till dess vill jag hälsa en fantastisk söndag!


Kommentarer
Postat av: Rebecka Bondesson

JÄTTE TREVLIGT PÅ K2 IDAG! :D

2010-10-17 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0