Äntligen fredag!

Jag älskar fredagar! Det är en så härlig kombo mellan skolan, som man jobbar bra i för man vet att snart är det helg. Eller tvärtom, så är hela klassen på bushumör & till och med lärarna faller med och börjara skratta och tycker inte ens snacket är jobbigt. Och sedan, när dagen är slut, så börjar helgen! Mys med vänner, shopping, träning, middag osv.

För mig blir det idag ett medelpass på F&S, och sedan lite egen styrketräning på gymmet, I think.
Nu ska jag cykla till skolan, och jag hoppas inte himlen öppnar sig på vägen dit eller tillbaka, som igår!
Om det inte regnar för mycket, kanske jag cyklar ned till fotbollsplanerna och tränar lite själv, i & med inställd träning igår, får se.

HA en riktigt härlig fredag, gott folk!
HÖRS i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0