Hemma från Åland

Hej igen kompisar! Har ni haft bra?

Jag har i alla fall haft det mer än bra, och känner mig bättre än på länge! Främst för att jag är otroligt nöjd med min egen insats i cupen, och det var ett tag sedan jag gick av planen & kände att jag verkligen fått till det och lyckats. Sedan är jag också stolt över hela laget, vi fick till så galant spel till&från. Och vi kom 2a i hela turneringen, och det som avgjorde var att vi hade gjort två mål färre än segrarna, ett lag från Eskilstuna. Men tydligen så var det ett lag som tagit sig igenom och vunnit alla sina senaste cuper de närmsta åren, helt obesegrade, och vi spelade lika mot dem och hade ett vackert spel!
Och sedan har resan bjudit på många skratt, och ett udnerbart gäng med brudar med sjuk humor. Så himla sköna! Tack för denna resa, allesammans. Ett bra avslut som lag F-95♥

Kom hem tidigare än räknat, men har ägnat tiden åt uppackning, umgänge och vila. Nu blir det en kort TVstund innan jag lägger mig och tar ikapp sömnen jag missat i helgen!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0