A grey November

Ojoj, nu märks natten sömn på sisådär 3timmar... Jag är van att lägga mig ca 9-10 timmar innan jag ska upp igen, detta är andra bullar. Menmen, jag hade i alla fall väldigt trevligt inatt tillsammans med konfagänget, mina busungar!

   När jag kom hem från C ägnade jag tiden frmaför datorn med att ta igen missat hos favobloggarna, fixa med bilder, kolla uppdateringar och vad som kommer hända i veckan. Helt enkelt latat mig, för jag är verkligen helt slut! Jag hade tänkt att komma på fötter strax och hämta trasa, vatten, damsugare & rengöringsmedel. Det känns skönt och "nollande" att städa, jag tycker det är kul, och en bra aktivitet. Man sysselsätter sig med något som kan lägga all tillfällig fokus på, utan att typ sova... (-;

Ikväll är det träning, det ska verkligen bli UNDERBART. Jag haar svårt att beskriva känslan, när man inte gjort det man älskar mest, på riktigt länge ordentligt. Det var nog 3veckor sedan jag var på en fotbollsträning. Jag längtar till kl6 så innerligt.




Mina bilder från Göteborgstrippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0