Sweet Miss Blue(tira)

Skoldagen gick fint, och känner finally att jag fått lite bättre ordning på matematiken än tidigare i alla fall. Jag hade ju också tänkt att träna idag, och jag tror fortfarande jag satsar på det. Dock tog jag faktiskt hem en del plugg att syssla med, och matten är obligatorisk eftersom det är prov på onsdagmorgon. Hasr också sovmorgon till nästan halvelva imorgon, då blir det skolarbete på morgonen först.

Idag på idrotten, som tur var sista lektionen spelade vi badminton och fotboll (wie!). Och det gick absolut bra och var skoj som alltid, tills jag får en smäll i ansiktet när jag ska nicka en relativt låg boll. Men någon annan planerade att knäa bollen. Vilket resulterade i en fet uppsvullnad under mitt öga, och även lite färgförändringar, menmen... Sånt händer när man tar lite risker. Fick isa och kyla ner med korvbröd från frysen i idrottssalen, HAHA! Men det går säkert ner snabbt får man hoppas!

Nu ska jag ta tag i lite plugg, ytterligare ca två veckor fyllda med massamassa skola nu...
Vi hörs! :D


Nänä, ingen bild på mitt blåfejs! Bjussar en lite äldre istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0