Stressad

FI'LÅT FI'LÅT FÖR EN SÅ KASS UPPDATERING!

Förklaring? Tidsbrist. Jag hinner inte. Det känns som jag inte bloggat på en vecka, men egentligen är det bara 1 ½ dag ju? Efter träningen i tisdagskväll hann jag aldrig med något, och igår var jag också upptagen. Men sånt är livet.

Idag har jag faktiskt gått hem från skolan. De två sista lektionerna hoppade jag över eftersom jag inte alls känner mig bra. Huvudet är liksom bortdomnat, jag känner mig nervös och mina fingrar skakade när jag höll i en penna. Vad händer? Fast det kändes lite bättre när jag kommit hem, lite mindre stressande miljö osv, men känns fortfarande inte helt okej. 

Jag är ändå saker att göra. Är klar med hemkunskapen, fick en del gjort på svenskan idag, men måste ändå fortsätta hemma snart. Fast först tänkte jag börja på en uppsats om KBT-terapi. Kanske också fixa ny musik till iPod. Sedan måste jag hänga tvätten med alla fotbollskläder inför helgen. Sedan äta, och packa inför helgen. Sen är det träning. Herregud inte undra på att jag blir orolig. Så gör jag jämt, att jag planerar in varje minut jag har, utan vila emellan. Jag försöker bli bättre med det är svårt.


Saknar sommar på landet, bara sitta på bryggan och glo på detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0