Sömnig söndagkväll

Lite problem med mitt temarelaterade inlägg, kameran strular. Men det borde komma upp i början på veckan! :D
Nu är det dags för söndagsavkoppling i soffan med en kopp thé och mina favorit-komiker Filip & Fredrik! De har sådan himla skön humor och är så duktiga! Dock håller mina ögonlock på att falla igen, så jag ska nog lägga mig rätt snart ändå. Imorgon är en ny vecka i skolan, med fler prov, inlämning & läxor, men det får man leva med. För snart kommer jullovet! Dessutom brukar jag inte begrava mig direkt med plugg, men det som måste göras måste göras...

Hoppas ni alla haft en toppen helg, så hörs vi imorgon!
Då dyker det upp fler vintertips i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-29 @ 19:31:18
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0