Slutade 11:50 idag

Klockan blev lite för sent för att jag skulle hunnit uppdatera igår. Äh, ni överlver!

Eftersom vi har våra två konserter ikväll, har vi ledigt efter lunch. Jag ska alldeles strax lägga fram kläderna jag ska ha, och packa ner det. Sedan ska jag kolla igenom någon snygg make-up, men jag tror redan jag bestämt mig! Jag hade tänkt att träna, då jag inte behöver vara i lokalen först fyra, men kom på att det var lite knöligt att ta sig fram&tillbaka i snöovädret som kommit till Stockholm idag!
   Jag gillar snö, så jag har inget problem med det, inte ens när jag promenerade fram&tillbaka den rätt långa sträckan till skolan. Jag tog en cool bild i trädgården som jag tänkte visa sedan.

Istället för att träna på gymmet, så kör jag ett lagom långt styrkepass här hemma istället! Sätter på musik och matar golvövningar, det blir bra! Måste ändå duscha och tvätta håret sen.
Nu ska jag dricka upp min enorma kopp med vatten & byta om till träningskläder.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sofia<333

Du är så himla vacker!

Saknar er familjen Svensson!

/ Sofia

2010-11-09 @ 20:00:23
URL: http://braiig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0