Njut av sista timmarna

Nu är jag på väg hem från Åland, efter en helg som antagligen varit toppen! När jag skrev det här hade jag ju inte ens åkt, så man vet aldrig! (-;
Förhoppningsvis gick turneringen bra...? Jag hoppas alla haft en fin helg som nu börjar närma sig slutet. Men än är det inte måndag, så passa på att göra något riktigt kul ett tag nu, så ni kan känna er nöjda med denna helg! Då har ni också nya krafter för ny arbetsvecka.
Jag kommer hem till huset vid sju-tiden har jag för mig. Då får jag se om jag hinner/orkar uppdatera "live" om man säger så. Imorgon bitti ska jag ha jobbskuggning i två dagar, berättar mer om det sen.
Sov så gott ikväll!

Gå & fika med en vän till exempel i vintermörkret. Satsa på varm choklad
eller thé. Mysigt så här innan jul, tjuvstarta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0