Kvällsplugg

Har varit på ett Zumbapass och kört lite core-övningar på gymmet.
Nu sitter jag duschad & klar med morgonrocken på, har druckit karleksthé och ätit en mandarin. Då är det bara sätta igång med SO:n... det här ser jag inte fram emot, men jag försöker göra det det snabbt så kan jag ta det lugnt. Behöver inte resa mig ur sängen först 08:40 imorgon, så jag ska inte oroa mig för sömnbrist eller något sådant. Förresten blev mitt inlägg om julen klart med bilder & allt, har tidsinställt det till imorgon mitt på dagen, missa inte!

Dags att fixa det här med skolan nu, så får man lite lugn & ro sen. Ha så fint & sov gott

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin bild : )

2010-11-30 @ 09:36:18
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0