Julstress?

Klar med träningen för idag. Ska ta en kort dusch nu, sedan sätta mig med en kopp thé i soffan med familjen. Lite sovmorgon imrgon, men tänker ändå lägga mig vanlig tid eftersom jag känner att jag behöver lite sömn. Har fortfarande inte tagit igen mig helt efter Åland. Där blev det alldeles för lite mot vad jag är van vid...
Vi hörs imorgon, hoppas i sover gott allesammans!

Förresten, idag är det xakt en månad till julafton... Jag har inte ens börjat inhandling av klappar än, trots at jag började fundera ut redan i augusti/september vad jag skulle handla, och om jag skulle köpa dem redan då.
Gud, nu börjar julstressen snart, allt kommer! Wihooo!

'Night sweeties

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

snygg cheey ? :D

2010-11-26 @ 23:14:18
URL: http://fourfatgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0