Julpyssel

Hemma från julmarknaden och allt fixtrix kring den. Det var superkul i alla fall, och gick bra. Träffade en del bekanta att byta några ord med, alltid lika skoj!

Om någon timma måste jag sätta igång att packa fotbollsväskan och byta om. Fram tillsdess ska jag fixa något litet julpyssel och vila. Tänkte bläddra igenom en del kataloger från Gymnasiemässan igår, så man får lite nya ideér. Fast först ska jag dricka en kopp julthé för att rena kroppen lite.

Förresten, har många tips på G till er, om julpynt & inspiration inför vintern. Jag ska fota, redigera och fixa till, så dyker det upp en del inlägg senaste tiden som kanske ger er ett slags nytänkande. Ni missadde väl inte mina cupcakes va? Kolla längre ner på sidan, eller under kategorin Kreativitet!

Nu ska jag hämta thé och lägga mig på soffan med en bunt gymnasietidningar!
Tror det blir sista uppdateringen idag, ska ägna tiden åt att koncentrera mig på fotbollsspelet istället.
Måste förresten skriva ned några mål i mitt anteckningsblock också innan jag sticker och spelar Adventscupen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med Julpyssel :)

2010-11-28 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0