HemmaSpa

Åh vilken skön kväll jag haft nu! Efter träningen, som höll ett fint tempo i regnet, så hoppade jag snabbt in i duschen hemma, och duschade kroppen riktigt het.
Sedan har jag hållt ett hemmaspa med mig själv, och lagt en underbar ansikts-peeling med ekologiska torrvaror som mjukade och fräschade upp the face snabbt. Sedan har jag suttit i ett uppblåsbart fotbad med skållhett vatten och massa grovsalt i. Nu ska jag fila fossingarna, och naglarna är redan gjorda. De fick sätta motion på fingrarna medan fötterna njöt av sig.
Nu innan jag lägger mig i mitt uppfluffade täcke och lukten av ett alldeles grundligt nystädat rum, och ett regn som smattrar mot rutan, ska jag packa in händer & fötter i olivolja, och resten av kroppen ska få sitt smörj också!

Åh, vad härligt! Imorgon kommer jag ha massa skönhets-krafter (vilket också ger psykiska krafter) till SoccerAcademy som ledare igen.
GODNATT

(detta är inte rättvist mot dig, C. Fi'låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0