Härlig lovdag

Tjatja!
Idag har varit en riktigt bra dag för min del. Morgonen började fint med Soccer Academy, och ungarna var snälla och roliga som vanligt, och det är lltid lik kul att lära yngre barn något man själv älskar, fotboll.
Blev kvar en liten extra stund i salen för att skriva diplom, men även den bjöd på otroligt många skratt mellan oss ledare! (-;

Maria kom förbi mig sedan, och vi rensade i min garderob, det var ett stort måste. Så nu ska sommarklääderna inte lägre få så högt prio i garderoben, de hamnar i en undre låda. En del kläder åkte ut också.
Och tur var väl det, för jag är precis hemkommen från centrum där jag mötte Frida, och då kom några kläder istället in. Har fotat och visar upp strax.

Jag hade tänkt att träna ikväll, ska se om jag hinner det. Jag måste baka också, för min klass ska sälja fika imorgon... SUCK.
Nu smaskar jag klart på lite naturgodis, ska strax äta middag. Är på gott humör trots regnet!
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0