Hälsomässan 2010

Åh, kom nyligen hem från Hälsomässan i Älvsjö, tillsammans med mamma och kusinen. Den var verkligen superskoj! Det är mycket sådant där konstgjort, som proteinpulver, drickor, laser & maskiner mm som jag inte gillar, men det var väldigt utvecklande att se nya ideér och låta inspireras. Tycker också det var trist att jag inte hade med träningskläder & skor, för det visade sig att de ledde pass där som man fick boka, och det spratt i mina ben av att bara se på! Jag hade jättegärna velat hänga på och testa nya saker, jag tycker det är så spännande med nya träningsformer. Fast i och för sig hade det inte varit så schysst mot 10-åringen som hängde på, men även hon tycke det var skoj att testa massa saker.
   Dessutom kom vi även hem med en autograf från Laila Bagge när vi mötte henne! VILKEN GLAD OCH FIN MÄNNISKA. Hade jättegärna stannat och pratat med Blossom (hon var presentatör vid scenen och minglade runt lite grand) och andra hälsoexperter, hade varit så kul att byta något ord med andra som är intresserade av samma sak. Temat var dessutom Passion, vilket jag tycker är viktigt när det gäller hälsa & träning.

Det här ska göras om, absolut (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0