Fräsch & fint

Idag har jag inte haft så mycket tid kan jag tala om, därav uppdateringen!
Redan på förmiddagen började vi med slutspelet för Adventscupen, som laget gick vidare till från igår. Relativt bra, vi slutade som trea totalt. Inte helt fel, är ganska nöjd. Spelade inte mitt bästa, men med tanke på omständigheterna och en strul i spelet, så absolut.
När jag kom hem åt jag en god middag beståenden av fläskfilé & wok. Sedan har jag julstökat i mitt rum, allt är noga städat! Våttorkat, dammsuget, undanplockat och tillsnyggat. Även en del nya dekorationer åkte upp, andra försvann. Jag har fotat några minuter också, och fått en idé till bloggen som dyker upp strax. 

Nu känner jag hur tröttheten stiger fram. Tur att jag i alla fall stretchat kroppen ordentligt, tagit en dusch & scrubbat, smort in mig med en fet Bodybutter från BodyShop, fönat håret och vilat lite. Nu ska jag fixa med bilder, och så måste jag ta tag i en del uppsatsskrivningar. Ikväll blir det verkligen till att ta det lugnt. 
Ha en vacker adventskväll! 

I juletid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0