Dagens planer

Ojoj, trots att vi slutar tidigt idag, var det mörkt redan när jag gick från busshållplatsen! Sista lektionen var idrott, och vi spelade badminton. Det är verkligen superkul måste jag säga! Jag älskar det! Laddade upp energi med ett par valnötter och lite torkad frukt när jag kom hem, man blir faktiskt trött av racketsport. 
Vi fick också veta att vi har sovmmorgon till 10:20 imorgon, inte helt fel. Då har jag en lång kväll framför mig, det gillar jag! Vad jag planerat in är att läsa på till SO-provet imorgon, skriva klart om ett NO-ämne, kanske leta lite info till nästa arbete & slutligen träna. Får se hur ordningen blir, men egentligen vore det bra om jag kom iväg på träningen nu. Då kunde jag plugga sen, och som paus ta en promenad i vinterlandet...
Jag får se. Vad som än blir så är det ju bra!
Vi hörs sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0