4 + 4 + 4

Nu har jag dragit i musklerna ordentligt, duschat & scrubbat och smort in mig. Typ som vanligt för söndagar alltså! Turneringen gick inget vidare resultatmässigt, men å andra sidan var det bara träning. Men jag är ändå rätt nöjd med min egen insats, jag spelade bra och satsade!

Jag måste klä mig i lite kläder (självklart!) innan jag kilar ut och träffar ett par vänner. Mysigt!
Får se om jag hinner dra iväg ett viktigt mail först, som jag alldeles helt glömt bort... Men jag tror jag behöver lite bestänktetid på det först, det får vänta.

Oj, nu blev det bråttom! Resultatet av att dricka 4 liter vatten under 4 timmar = 4 liter vatten måste ut inom loppen av... inte 4 timmar, men OFTA får den vita saken man sitter på ibland besök av mig ikväll..! :D

Ha så fiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0