11 november

Hej hej! Det blir väldigt sena uppdateringar nu känns det som, men man kommer inte hem från skolan först efter fyra, och då är det redan mörkt, vilket gör att allt känns ännu senare.
Skolan kändes lite utmattande idag faktiskt. Men jag höll ändå koncentrationen rätt bra, och vårat test på ett gammalt nationellt i engelska kändes superrätt!

Nu tänkte jag mysa en stund, har klätt på mig mjuka byxor, frottésockar och varm kofta. Känner mig så stel i kroppen, jag borde släpa mig härifrån och stretcha en stund först kanske. DET ska jag göra! 
Sedan tänkte jag, om jag känner för det, börja med lite research och design på mitt fördjupningsarbete i biologi. Det ska faktiskt bli kul, biologi är väldigt intressant! 

Ikväll är det utomhusträning, jag ser verkligen fram emot det, ska bli så himla skönt att ta ut allt på fotbollen och bara köra järnet! 
 
Fin eftermiddag & kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0