Vad säger ni nu?

Vad tycker ni?
Ja, ni kan liksom inte bara ha missat headern!? Jag gav Dani en liten utskällning för att hon dröjt så länge, och jag ber verkligen om ursäkt, Daniela! För nu är den äntligen uppe, och visst blev det snyggt? Eller är det något ni tycker brode ändras? Något ni saknar, eller något särskilt som ska vara med? Kommentera!
Jag ska fösöka få till en profilbild med infotext om mig själv också, hoppas jag! :)
TACK

Nu verkar det som om pasta carbonara är klart på spisen där nere, mums!
Det här blir tyvärr mitt sista inlägg på typ en vecka, och jag tycker det är vääääldigt sorgligt! Det har blivit så himla kul att blogga, och det är alltid lika kul med positiva kommentarer! Men kika gärna in på bloggen ändå och bläddra i arkivet, eller släng hit en kommentar.

Om ett par timmar bär det av med buss till Nynäshamn, och sedan Gotlandsfärjan, och så kommer det upp en massa bilder från ett föroppningsvis grymt kul konfirmationsläger!
Ni får ha det kanon, allesammans,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: dani

sv: visst blev det snyggt?! Enkelt men stilrent, I think :)

Jo, visst, det finns ju fortfarande ganska mycket här som kan förbättras! Men vi kan ju höras när du kommer tillbaka från Gotland, ha det så trevligt där btw!

2010-05-08 @ 13:40:30
URL: http://danielaz.blogg.se/
Postat av: Julia

Din header är otroligt fin! Gillar bilden!;D

2010-05-09 @ 00:10:09
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: AMANDA FALK

Sv: hehe ja jag gick endå, as gott med B&J :D Mys med gotland alltså. Smaka saffrans glassen om du inte gjort det, den är sjukt god! kul att åka färja också föresten :D

Ha en underbar söndags eftermiddag!

2010-05-09 @ 13:56:38
URL: http://amandafalk.se
Postat av: CArin

å vad kul med läger!



SV: ja man kan ju hoppas. Det är ju verkligen en bra presnt. Finns ju någon berlock för alla.



Ha det toppen

2010-05-09 @ 15:30:48
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gud vad häftigt det blev, älskar det verkligen:)

2010-05-10 @ 16:09:38
Postat av: Carro

Jättefint blev det! :)

Saknar dig enormt mycket, kom hem snart <3

2010-05-12 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0