Trasigt internet och musikal

Igår kunde jag inte komma in på nätet igen. Pappa och brorsan fattar inte ens vad felet är, då är det illa!
Men det var i alla fall en riktigtriktigt bra dag! En av de bättre i mitt liv! Haha, skämt åsido, jag älskar varje dag!

Gårdagen var i alla fall fantastisk, jag och Frida grät lite till och med. Mest för att mormor grät, men ändå! ;)
Alla var supersnygga i sina kåpor med ros, och allt gick jättebra. Jag sjöng min sång igår igen, den som jag skrivit till redovisningen. Kyrkan var verkligen fullproppad med folk, vi måste varit några hundra!
Efter lite fika och prat åkte jag hem och förberedde timmen innan gästerna kom. Massa sallader, pajer, bröd, tårtor och kakor åkte fram. Härligt! Fick massamassa smycken och presenter. Eftersom jag är CRAZY i smycken så gör inte det mig något! ;)

Idag har vi haft engelskaprov, och det gick nog bra. Bara fri skrving efter ett ämne. Sedan har vi repat från halv ett till sex i aulan, ch det behövdes ju, eftersom imorgon är det premiär och skolföreställningar. Tisdag & onsdag är det på dagen för skolor, och på torsdag kväll för allmänheten.
Ska ladda över konfimationsbilderna från igår nu, och sedan är det fobollsträning fram till tio.
Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0