Sommaren är här!

Ja, man skulle nog faktiskt kunna säga att det är sommar. Det är över tjugo grader här. Ändå har mestadels av dagen spenderats inomhus i mörker... Vi har haft repetition inför vår musikal Oliver Twist som börjar nästa vecka. Det ser faktiskt bra ut, det kommer att bli något!

Men dagen har varit så skön, eftersom det ända som hände var rep, lunch, och sedan fick vi plugga matte inför första delprovet imorgon. Och det var så skönt, eftersom jag tidigare tyckt det var så komplicerat och haft lite ångest över att jag inte pluggat något allt, men nu känns det jättebra och allt flyter på! :D
Nu ska jag strax byta om till sportbh och träningsshorts och hoppa studsmatta. Sedan ska jag plugga lite historia och träning ikväll! Egentligen skulle jag väldigt gärna vilja se Bella&Tyra show på webb-tv, men inge skoj att sitta inomhus, får se vad jag känner för?

Förresten, ni som undrade, klänningen till konfan är från VILA och finns även i kritvitt. Kolla hos återförsäljarna (t. ex Vero Moda) om ni inte har tillgång till VILA-butiker!


En vårig/somrig bild från Gotland, när vi tittade på raukar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0