Sommar-nödvändigheter

Nu har jag duschat efter ett ute-jumpapass på Friskis! Jag har inte haft tiden att vara där på flera veckor. Och idag var det utomhus, härligt att träna till det som jag kallar kokosnöt-musik. Ni vet sådan där, inte techno som spelas på klubbar, utan mer feelgood beach-musik med lite trummor och så! Jag kallar det kokosnöt-musik för jag tänker alltid på rosa Hawaii-halsband i blommor, strandbarer byggda i bambu, blommiga bikinis, färgglada surfbrädor, och såklart kokosnöt-drinkar! Haha!
Detta var mina inköp från dagen. Mamma kom även hem med en jättehärlig orange tunn blus, men har hunnit fota den, så den kommer upp i veckan!


Medan ni andra kilar runt med Dove summer Glow, kör jag på den aningen
bättre varianten från Apoteket. Den ger snabbare resultat, efter tre använd-
ningar såg man en tydlig skillnad, dessutom innehåller den solrosolja som
återfuktar huden ordentligt varje gång. Sitter väldigt bra på huden!
Den är ju inte heller djurtestad, bra!

Mina nya bikini! Jag var verkligen jättesugen på en bandå, och
hade spanat in denna på Stadium, kärlek vid första ögonkastet! Jag
älskar ju färg! Sedan hade jag också bestämt mig för en helt missad
underdel, och det hade sett knääpt ut med en randig missmatch!
Det stod mellan denna, eller en grå leopard-trosa. Denna vann, jag kom på att
den blir snygg att missmatcha en annan överdel också. Denna är från H&M, från
deras 49kr kollektion! Härlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0