Musikal-premiären och massa plugg

Har varit hemma ett tag nu, för vi hade två föreställningar idag för skolor, och det gick rätt bra! Hade min stora roll dessa två gånger, imorgon har min midre roll, och på torsdag har jag min stora roll i en av uppsättningarna!

Pratade lite med Frida efter bussresan hem. Idag regnar det lite grand, så jag skippar cykeln... Har en del plugg att göra nu, två prov i slutet av veckan, och ett i början på nästa vecka. Men det är också det sista, senär det inte mycket kvar att göra, SKÖNT!
Sitter och pluggar kemi nu, prov på otrsdag. Men det brukar jag alltid gå bra, och dessutom kommer jag ändå hålla kvar mina betyg, eller höja i alla ämnen, om jag bara skriver VG på detta prov. Men Maria har dragit med mig ut på en liten walktalk en snabbis innan jag ska äta lite middag och dra på träning, jippie!
Efter träningen ska jag plugga lite mer, så kommer inte allt på en gång sen.
Ha det kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0