Korta dagar med sovmorgon är bäst

Idag hade vi en kort dag, slutade halv två. Då var vi ju klara med ytterligare två föreställningar, så nu är det bara två stycken på kvällen imorgon!
Maria följde med mig hem och vi pluggade kemi och jag tyska. Sen har vi varit ute och promenerat och pratat om så mycket, ätit god middag och dansat och sjungit! Så härligt! Nu har hon just åkt, så jag ska fixa lite things på datan med bilder, sen ska jag och pappa dra ut och springa. Jag vill ta tre varv, men det säger pappsen att jag kan glömma, för han vill bara ha två! Men jag kanske gör så, och kombinerar med lite styrka här hemma...

Sen måste jag plugga mer till kemin imorgon, men vi har i alla fall sovmorgon till tio, det är toppen verkligen! :D
Förresten, sorry för min bild-update, men de senaste gångerna jag skrivit har jag inte haft någon tid till uppladdning...
Hoppas ni haft en bra dag? Lite bättre väder idag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så jävla sköööönt med sovmorgon :D Försov mig igår och det var underbart, var hemma till halv 12, hehe.



Sv: Åh vad snyggt med marinblåa också!

Ja jag ska också utomlands och plugga, au pair osv. så jävla kul, längtar!

God natt!

2010-05-26 @ 22:37:11
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0