I väntan på redovisningen

Kusinerna från Växsjö är här just nu. Det var säkert ett och ett halvt år sedan jag träffade dem senast, så det är kul att de är uppe till min konfirmation! Vi sitter och fikar och pratar i trädgården, och solen steker på ordentligt, härligthärligt!
   Igår kunde jag inte skriva, för att internet inte fungerade-igen! Hade i och för sig en del att göra, efter skolan mötte jag Cissi, Frida, Fanny och Jossan i Sollentuna centrum för att köpa present till Fanny R. Sen var jag hemma och fixade i ordning mig en stund och grejade lite och fotade blommor i trädgården. Foton som jag blev rätt stolt över, måste jag säga! ;)
 Sen var det tjejmiddag hemma hos Fanny. En mysig kväll, helt enkelt!

Nu ska jag måla naglarna tills i eftermiddag. Har samling med förberedelser klockan fyra, och så kommer släkten och vänner till redovisningen klockan sex. Efter det blir det middag med alla familjer. Var i kyrkan och lämnade lite saker, och allt var jättefint i ordningdukat! Längtar faktiskt nu!


När man kan gå så här till skolan, och svettas utan att röra på sig,
då är det sommar! Fick flera komplimanger för min utstyrsel idag.
Fina Mahna tyckte jag såg ut som en katalog-modell! Ge komplimanger
ofta! Det glädjer folk! Jag älskar att ge komplimanger, och ger de så ofta jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0