Härlig söndag & stolt segrare

Ja, imorse blev det inte direkt någon sovmorgon. Igår kväll åkte vi som sagt ut till landet på eftermiddagen. Jag hade planerat in att lägga in bilder från Gotland i datorn, blogga osv, men så var jag tvungen att åka till Stinsen för att byta en klänning till min konfirmation. Men nu är outfiten fullbordad och är supernöjd! Visar den i nästa inlägg. Sedan mitt i snabblunchen, ringer de och säger att jag ska döma en match om fem minuter... Så det var bara att kasta sig iväg med visselpipan på fingret och döma i 25 graders värme, så härligt! :D
Sedan hann jag inte mer än att duscha och skriva ett snabbt inlägg, sedan bar det av till landet och grilla! Skönt att komma ut dit igen, och se hur ett sådant vackert ställe växer i våren, och hur allting förändras!

Imorse åkte jag sedan hem och spelade en match. Det var längesen vi spelade med egna laget, och det var så härligt att vara tillbaka efter "semestern". Inte blev det sämre av segern på inte mindre än 9-1!
Fantastiskt! Nu ska jag greja med kameran och foton, bloggar strax igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0